Vinnere av quiz på Nasjonal bibliotekdag

Vi gratulerer følgende vinnere med hvert sitt bokgavekort a kr 300,- ! Voksne Hildegunn Skrataas (Nord universitet, avdeling Steinkjer) Ingrid Knutsdatter (Nord universitet, avdeling Levanger) Alina Kayinamura (Namsos bibliotek) Per Steinar Raaen (Verdal bibliotek) Oddny Varøystrand (Steinkjer bibliotek) Paul Woxeng Sollid (Vikna folkebibliotek, avdeling Austafjord) Barn Alva H. Sundfær (Namsos bibliotek) Nadia Debes (Flatanger bibliotek) … Fortsett å lese Vinnere av quiz på Nasjonal bibliotekdag

Nasjonal bibliotekdag på Nord universitet

Feiring av Nasjonal bibliotekdag på Nord universitet! Levanger bibliotek og Nord universitets bibliotek avdeling Levanger har hatt stand i kantina på Røstad (Levanger). Quiz, flyers, konkurranse, kaffe og sjokolade. Her med Vivi-Ann Svensen Rotmo, Jorun Fallin og Marit Veie. Det kom inn mange svar på både quiz og konkurranse:)

Referat fra møte i NBF Nord-Trøndelag 08.08.2017

Fylkesstyremøte i Norsk bibliotekforening avdeling Nord-Trøndelag Steinkjer videregående skole, biblioteket. 08.08.2017 Tilstede fra styret: Brit Arna Susegg, Gjertrud Holand, Marit Veie, Anniken Bjørnes, Gerd-Torild Aune  Sakliste 1.Nasjonal bibliotekdag Styret har laget en quiz for voksne og en for barn. Det deles ut gavekort på bøker (10 x 300 kr). Quizen vil bli sendt ut til … Fortsett å lese Referat fra møte i NBF Nord-Trøndelag 08.08.2017

Referat fra møte i NBF Nord-Trøndelag 15.06.2017

Fylkesstyremøte i Norsk bibliotekforening avdeling Nord-Trøndelag Sted: Steinkjer bibliotek, 15.06.2017 Tilstede fra styret: Brit Arna Susegg, Gjertrud Holand, Marit Veie, Anniken Bjørnes, Gerd-Torild Aune Sakliste 1.Økonomi Saldo er pr i dag på kr 23.871,-. Det er 2 utestående regninger på tilsammen kr 7.800. Det kan søkes sentralt på aktivitetstilskudd på kr 11.000. Dette utbetales hvis … Fortsett å lese Referat fra møte i NBF Nord-Trøndelag 15.06.2017

Referat fra møte i NBF Nord-Trøndelag 05.04.2017

Fylkesstyremøte i Norsk bibliotekforening avdeling Nord-Trøndelag Steinkjer bibliotek, 05.04.2017 Tilstede fra styret: Brit Arna Susegg, Gjertrud Holand, Marit Veie Ekstern: Kristin Storvig (sak 6) Sakliste 1.Konstituering av nyvalgt styre 2017-2018. Brit Arna Susegg, leder. Marit Veie, sekretær og hjemmeside. Gjertrud Holand, kasserer. Gerd-Torild Aune, medlemsliste. Nasjonal bibliotekdag, fordeling av premier. Anniken Bjørnes, facebook, skolebibliotek m.m. … Fortsett å lese Referat fra møte i NBF Nord-Trøndelag 05.04.2017

Nytt styre

Takk til dere som kom på årsmøte fredag 10.mars! Årsmøteprotokoll blir sendt ut til alle medlemmer pr e-post i løpet av kort tid. Her er det nye styret: Leder Brit Arna Susegg Gjenvalg Universitetslektor, NORD Levanger Brit.a.susegg@nord.no 415 42 112 Styremedlem Gerd-Torild Aune Gjenvalg Biblioteksjef Nærøy bibliotek Gerd-Torild.Aune@naroy.kommune.no 456 37 645 Styremedlem Marit Veie Ny … Fortsett å lese Nytt styre

Saksliste til årsmøte 2017

ÅRSMØTE I NBF AVDELING NORD-TRØNDELAG Quality Airport Hotell Værnes Stjørdal fredag 10. mars kl.13.00-14.00 Saksliste: Åpning og konstituering (  a. valg av dirigent, b. valg av referent, c. valg av protokollunderskrivere ) Godkjenning av innkalling og saksliste Årsmelding for 2016 Revidert regnskap og revisor-rapport Budsjettforslag 2017 Virkeplan 2017 Innkomne saker Valg Velkommen!

Fokus på kulturens rolle i et inkluderende lokalsamfunn

STJØRDAL: Kulturkonferansen 2017 har fått tittelen «Helt innafor», og fokuserer på kulturens rolle i arbeidet med å legge til rette for gode, inkluderende lokalsamfunn. Kulturkonferansen er et samarbeid mellom Norsk kulturskoleråd, Norsk Bibliotekforening, Norsk Kulturforum (NOKU), Nord-Trøndelag fylkeskommune og KS Nord-Trøndelag. Målgruppe for konferansen er ordførere, lokal- og fylkespolitikere, kulturledere i kommuner og fylkeskommuner, medlemmer … Fortsett å lese Fokus på kulturens rolle i et inkluderende lokalsamfunn

Referat fra møte i NBF Nord-Trøndelag 10.01.2017

Steinkjer bibliotek: 10.01.2017 Til stede: Brit Arna Susegg, Sissel Galdal, Gerd-Torild Aune, Inger Fjukstad og Vivi-Ann S. Rotmo. (Gerd-Torild og Inger via skype.) Saker: Årsmøte med valg av nytt styre holdes den 10.mars på Kimen Kulturhus kl.13.00. Dette sammenfaller med Kulturkonferansen i Stjørdal 9.-10.mars. Leder har vært i dialog med leder i NBF sentralt og det … Fortsett å lese Referat fra møte i NBF Nord-Trøndelag 10.01.2017